Sintra!

Wczoraj pojechałam sobie na wycieczke z kolejnej erasmusowaskiej organizacji- Erasmuslisboa do Sintry i Cobo da Roca.

Quinta da Regaleira

Tutaj też mają jeże xD
wieża w głąb ziemi, takich rzeczy jeszcze nie widziałam ;O

Udaję Jezusa ;O
Palacio da Pena
Jak z Disneylandu

Ogólnie tego dnia nie było widać w ogole oceanu, tylko jedna wielka mgłę która powoli się podnosiła i szła w stronę lądu

Cabo da Roca (the most wester point in Europe)

haha! Mam duzo aparatów!
czaję się za kamieniem.



5 komentarzy:

  1. Super, tylko proszę nie łap nikogo za łydki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cytując Emile: 'Paulucha sie opala w Portugalii, a my musimy się uczyć' ehh... + fajnie, że wstawiłaś fote z Twoim nowym 'chłopakiem' (chociaż fajniejszy wydaje się ten co udaje samolot, na foci na której skaczesz) + FatBatSlim <3 kocham tą koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Cabo da roca! prosze poprawic blad, poza tym to super,ze juz zwiedzasz. sintra jest bajkowa, niestety bylam TYLKO w Palacio da pena no i Cabo da roca tez zaliczone :D boas viagems!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym widze tam jakiegos ziomka z koszulka mojej grupy: Mundo Capoeira :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne, że jest błąd bo skopiowałam to z planu naszej wycieczki xD

    A koleś jest z Polski i być może się znacie :)

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.