Stary Licheń, Poznań, Rio de Świebodziejro

Stary Licheń
Kogoś nieźle pogięło, żeby wybudować takie coś w środku wsi...
Dobrze wiedzieć, że kamienie z rzeki Jordan tak wyglądają. (przynajmniej jak ja tam byłam to takich nie widziałam, pomijając już fakt, że ogólnie kamienie z rzek wyglądają inaczej xD)
Czekałam, i się nie doczekałam..
Bidon z Maryjką
Pasuje mi on do tej tabliczki xD



POZNAŃ

świdrujący wzrok kota ;O
mój sklep <3
spadająca kota
Pszczele kolanka i oddech zakonnika z 40ml krwi Benedyktynki xD


Rio de Świebodziejro

oklepany motyw, że też się jemu nie znudziło to robienie fali..
Karaoke do butelki xD
mini mini
Która godzina?
W pół do Chrystusa :D
takie tam portretowe


1 komentarz:

  1. Licheń to była zmora mojego dzieciństwa! Pielgrzymki z babcią raz na dwa tygodnie :O
    Zawsze jednak śmieszył mnie ten widok: krowy, konie, biedne wieśniaki, a za plecami mają złotą kopułę :D

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.