znowu foty wykonała p-d

4 komentarze:

  1. nooo nie wierze, że jest tak źle z Tobą!

    ehh gdzie te czasy czerwonego paska na świadectwie... : (

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę to musisz spiąć dupsko : )
    a jakie studia masz w planach?

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamooo Polibudaaaa prawie jak Buka z Muminków :D

    a ja mam sposób, że na pierwszy rok pójdę prywatnie, a później przeniosę się na UG no i zaocznie chcę zrobić technik fotograf : )

    trzymam kciuki za Twoją 3 z matmy, mi jednak babuszka postawiła 4- wymodliłam u Buddy chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, nie Sopot. Słyszałam, że nie bardzo są ludzie z nich zadowoleni, ale zawsze warto sprawdzić. Ja do Profesji na zaoczne. A do Pomorskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej w Gdyni na kulturoznawstwo z projektowaniem wizualnym :D

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.