Projekt Plaża




Julia i Łukasz z szubidubi ken dens. joł! prawie ich dotknęłam :)




Ekipa TVN (prawdopodobnie po ciężkiej nocy)






(wyczyścimy pani twarz)



(a sobie obiektyw)




(ooo taaak, pokażę w telewizji jego dupę)


(pozdro Pati i Maćka!)











(ekipa TVNu zabawia się mikrofonem)



(kamerę?)


A teraz czas na gwiazdę dzisiejszego dnia!


(cały Augustów tańczy z Kochankiem! )







(a ta laska co tańczyła z Kochankiem jakoś dziwnie się nazywała)


(oo taaak, muszę sobie poprawić włoski!)


(patrzcie, mam dwa palce)


Moja ciężka droga po autograf Kochanka:



(stoję i obserwuję z której strony zajść)


(tak tak tak, już go prawie dotykam)


(stoję grzecznie w kolejce)


(jeah, właśnie wpisuje mi się do notesika!)




















(a teraz uśmiech do zdjęcia)


I wylądowałam na jakimś dziwnym kółku







(ale mi fajnie!)


(oj oj oj, coś dziwnie teraz leci)


(no wkońcu się zatrzymało, mogę odpocząć)


1 komentarz:

  1. hahahahahhahahahaha, kocham Cie jako rozwrzeszczaną wielbiącą kochanka 12stke :* (żal na MAXA)

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.