Jeszcze dziwniejsza sobota.

Noc Muzeów




Halo? Co? Osiemnastka Sylwka? Nic nie słyszę! Mamy przyjść? Nie, nie możemy, jesteśmy w Tczewie na Nocy Muzeów.



Galeria & Muzeum Fotografii CYKLOP

Stare aparaty, takie duuuże. :)


Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia


Chcesz małą śmierć?




Europejskie Centrum Solidarności
Wystawa stała "Drogi do Wolności"








Chciałam zrobić zdjęcie jednemu z tych panów. Przez to kazali mi wejść do tego samochodu. i zamknęli mnie tam z jednym w nich. A tatuś nie chciał mnie ratować. I ten pan milicjant kazał mi pokazać dokumenty, ale ja nie miałam żadnych dokumentów :( I był taki straszny.
I o dziwo, kiedy zapytałam się go czy mogę mu zrobić zdjęcie w tym samochodzie, zrobił się milutki i powiedział, że tak.




Przy wejściu dostaliśmy karteczki na jedzenie,


Które mogliśmy wymienić w sklepie w którym nic nie było :)









1 komentarz:

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.