W pokoju pachnie różą, ciekawe dlaczego? ;)

Znalazłam sklep koło młyna gdzie można dostać klisze czarno- białą, oł yeah ;) zawsze trochę bliżej niż do wrzeszcza.
Możemy robić sesję, bo zakupiłam jeden egzemplarz negatywu Ilforda Pana.

Przez chwile było niefajnie, później trochę mokro.
Już jest dobrze i może będzie poprawa.

Piorun był słodki jak był mały, ale jego przyjaciel chomik- Attyla <3 love.
Piekło to on wciąga nosem ;)
A gołębie, ajjj , chyba polubię te ptaki.
A jakie seksowne okulary nam dali, bo to 3D i wcale nie miałam calego fotela w popcornie :P

Niestety przez Pioruna i jednego takiego drugiego ominęła mnie night with lejdis, no ale trudno, może przeżyje. I mam nadzieje, że za mocno mnie nie obgadałyście i nie zdarłyście sobie gardeł ;)

Wystawa konkursu fotograficznego 'klimaty Augustowa' została oficjalnie otwarta 6 godzin temu, ale mnie niestety tam nie było. Ponoć chcą mnie tam zobaczyć jak się pojawię w Augustowie :) Dostałam dyplom i ładną książkę.

Pati! Chuda Dupa przed chwilą wyszła ode mnie z domuu! Był bo mu coś komputer nie działał :)

Za godzine Mikołajki, Pati (tak, jeszcze raz coś do Ciebie) mam nadzieję, że nie bedą to mokre Mikołajki i wygrasz ten miliona!


"Najdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia:
że zdarza się ludziom,
którzy widywali się codziennie od lat."
Jean Anoulih

4 komentarze:

  1. jeny, wzruszyła mnie Twoja notka... nie wiem czy jestem taka wrażliwa dlatego że mam okres, czy dlatego że moje serce krwawi... może po kolei - Czarny jest romantyczny :) trochę przestraszył mnie ten kawałek notki w którym mowa że 'Przez chwile było niefajnie, później trochę mokro.' bo nie wiem o co chodzi, a chyba to coś niefajnego a Ty znowu mi nic nie mówisz! mam nadzieję że okulary nie przeszkadzały Wam w całowaniu :) hehe. co do konkursu to jeszcze raz GRATZ ŹĄ! jadąc dalej w głąb Twojej notki... CHUDA DUPA BYŁ U CIEBIE A TY PO MNIE NIE DZWONISZ?! dół na maksa :( no ale mam nadzieję, że te Mikołajki nie będą mokre i że wygram w totka - chociaż 3, zawsze to będzie jakieś pocieszenie.. ale narazie to muszę się ogarnąć i coś ze sobą zrobić bo wyglądam jak strach na wróble i skłóciłam całą rodzinę z rana więc atmosfera w domu jest niezaciekawa :/ a co do karaoke-lejdis-najt to spoko, nie było aż tak fajnie bo nie było Ciebie :( ale to się jeszcze powtórzy spooooko! cmok w krok, Ruda Paskuda (ale sie rozpisałam meen!)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, zapomniałam coś wspomnieć co do cytatu bo tak mi się skojarzyło - cofnęłam się rok - właśnie siedzę na chemi i myślę o chłopaku którego numer gg dziwnym trafem mam zapisany na moim zeszycie... ciekawe co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierze, że dał sobie zrobić w nich zdjęcie :O to jest niemożliwe! a to Chuda Dupa :* była jak śpiewałam.. no ok, to wybaczam! i uwierz mi, mogę siedzieć na chemii.. choć teraz to już jest dawno po chemii a ja nadal myślę o tym samym...

    OdpowiedzUsuń
  4. chomik w kuli jest the best!
    mikołajki są fuj.

    w ogóle to z tą miłością to prawda. Dobrze rzeczesz Koleżanko!

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.