Kiedy byłam wróżką...


Kazimierz Dolny 2008


Dziewczyna lubi się uczyć.

Angieslkiego z Pati, a szczególnie Phrasal verbsów:

- so yesterday i went out with czarny and i dropped out it and i didint relate to czarny.
-you carry on this relationship.
-ok, I'll carry on.

A chemii z Czarnym do sprawdzianu z alkenów i alkanów:

Który umie już- szypować i nazywac i przeprowadzać reakcje a przynajmniej z halogenami spalanie uwodornienie uwodnienie nitrowanie i sie zastanawia co jeszcze.





Magia nie zmienia zbytnio świata. Właściwie jeszcze bardziej go komplikuje.
Joanne Kathleen Rowling

4 komentarze:

  1. ja miałam teraz aklany ale 10000 razy napewno łatwiejsze ;p

    nie wiem, w sumie już 2 lata z Monika chodzę :D Taka Gosia też miała tksaie spodnie za kolanka więc nie wiem :( No ale w następną środę się spotkamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam laske z geografii :( mam już 4 jedynki (jupijajej, już niedługo będę lepsza od Gierapa...) ranyboskie co ja robie w tej klasie :/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna piosenka na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. 54 yrs old Structural Analysis Engineer Margit Nye, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Sudoku. Took a trip to Madara Rider and drives a Ferrari 250 GT Series I Cabriolet. jego odpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.