17 balonów


17 balonów.
Awizo nadal nie ma.
Sesja na polskim.
Spacer z nim.
Kino z nim.
Spotkanie maturzystów 2010.
Będzie nowy kolor!
Czekolada z Kotletami

Dziewczyny wyszły z Uniwersytetu i poszły na przystanek. Wsiadły w tramwaj i pojechały do głównego. Weszły do PiKawy. Orzi zamówiła czekoladę i siedziały i rozmawiały.
Rozmawiały na dziwne tematy...
Dziewczyna wyszła do toalety, wróciła z niej i usiadła z dziwną miną.
-Ja mam chyba jakieś zwidy. Widziałam 3b.
I nie było tematu 3b do czasu kiedy wyszły z kawiarni i zobaczyły, że jednak to nie było przewidzenie..


"Śmiej się często. Poczucie humoru jest lekarstwem na prawie wszystkie nieszczęścia świata."

2 komentarze:

  1. ej, te balony były dziecinne i w ogóle to dziecko z Ciebie i nie będę się z Tobą zadawać...

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja jestem dzieckiem. i jak juz mówiłam ja dopiero teraz będe miała okres buntu i dojrzewania wogóle hormony mi zaczną buzować wiec uważajcie na mnie ; D

    dziekuję wam za baloniki to było sweetaśne ;*

    3b jest wszędzie.. złooo ;> xD

    P.S obchodze urodzuny tylko przez tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.