Jak zrobić torbę z marynarki?

Ostatnio wzięło mnie na przeglądanie blogów różnych dziewczyn, które bawią się w handmade. A że  miałam w planach uszycie z mamą takiej oto torby:
Zdjęcie z pomysłem podesłała mi - Pati

To stwierdziłam, że spróbuję przy okazji zrobić tutoriala jak ją mniej więcej uszyć. Bo w sieci nie udało mi się takowego znaleźć.


Na początku trzeba by było zdobyć materiały- marynarkę, koszulę i coś na pasek no i zamek. Ja marynarkę, koszulę i pasek kupiłam w secondhandzie i za wszystko zapłaciłam 5,50 :) Najdroższy okazał się pasek bo aż 3,50. A koszula z marynarką po złotówce. Zamek w pasmanterii też za około 3 zł.

Kiedy już mamy cały sprzęt skompletowany, bierzemy marynarkę:


Tniemy ją na plecach, tuż pod kołnierzem - miejsce na zamek:

I wszywamy zamek:


Jak już wszyliśmy zamek to obcinamy rękawy..


...i dół marynarki w takim miejscu w jakim chcemy, żeby kończyła się nasza torba.


Bierzemy, zakładamy i zszywamy boki:


Marynarka jest już prawie gotowa. Zostało tylko zszycie jej na dole ale to na końcu.
Teraz przydałoby się zająć koszulą.


Wycinamy kołnierzyk:


Zszywamy przy guzikach.





Zszywamy też dół marynarki:








I ręcznie już przyszywamy kołnierzyk koszuli:




Mamy już prawie gotową torbę. Teraz wystarczy przyczepić pasek :


I mamy torbę:




Brak komentarzy

Paulucha. Obsługiwane przez usługę Blogger.